Diesel

Alavalikko

Hae uutta trukkia helposti

Hakuvalikosta löytyvät perinteikäs pitkään tavaraan erikoistunut Hubtex, kustannustehokas Utilev sekä Terberg Kinglifter -ajoneuvotrukit ja Terberg-vetotraktorit. Jos et ole varma, mitä tarvitset, ole yhteydessä! Konsultoimme mielellämme, jotta löydämme varmasti tarpeitasi vastaavan laitteen.

Hae uutta trukkia helposti

Hakuvalikosta löytyvät perinteikäs pitkään tavaraan erikoistunut Hubtex, kustannustehokas Utilev sekä Terberg Kinglifter -ajoneuvotrukit ja Terberg-vetotraktorit. Jos et ole varma, mitä tarvitset, ole yhteydessä! Konsultoimme mielellämme, jotta löydämme varmasti tarpeitasi vastaavan laitteen.
Haetaan: Diesel
Hae kaikista

Diesel/nestekaasukäyttöinen vastapainotrukkiKapasiteetti 2000, 2500, 3000 ja 3500 kg Nostokorkeus: 4,8 m (3-jatkeinen vapaanostomasto) Moottorit: Yanmar (diesel) ja Nissan (kaasu) Haarukoiden asetinlaite (levitys-, kavennus- ja sivusiirtotoiminto) Ohjaamo lämmityslaitteella Työvalot edessä ja takana

Diesel/nestekaasukäyttöinen vastapainotrukkiKapasiteetti 1500, 1800 ja 2000 kg Nostokorkeus: 4,5 m (3-jatkeinen vapaanostomasto) Moottorit: Yanmar (diesel) ja Nissan (kaasu) Haarukoiden sivusiirtolaite Ohjaamo lämmityslaitteella Työvalot edessä ja takana

Vetotraktori ja junaveturi samassa koneessaDieselkäyttöinen, 6×4 Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) jopa 2000 tonnia Raideleveyksille välillä 1000–1668 mm Pieni kääntösäde (6770 mm) Rakennettu luotettavista ja yleisesti käytössä olevista komponenteista

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori4×2-vetotraktorit trailereiden ja konttien siirtoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 200 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Kevyempi ja edullisempi vaihtoehto nelivetomallille

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 130 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 35 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori jalallisille konteille4×2-vetotraktorit trailereiden ja konttien siirtoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 200 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Kevyempi ja edullisempi vaihtoehto nelivetomallille

Dieselkäyttöinen nelivetoinen vetotraktoriRaskaaseen RoRo-ajoon ja teollisuuskäyttöön, 4×4 Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 375 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 45 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

Dieselkäyttöinen 4×4-vetoinen vetotraktoriRoRo- ja terminaaliajoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 210 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

Dieselkäyttöinen ajoneuvotrukki kevyeen käyttöön Pienikokoinen Turvakatoksella tai ilman Nostokorkeus 1800–3200 mm Nostokapasiteetti 1500–2000 kg Peräylitys 1080 mm

Dieselkäyttöinen nelitieajoneuvotrukki Sekä pitkän että tavallisen kuorman käsittelyyn Helppo ajosuunnan vaihto Saatavana M- ja L-runkoon

Dieselkäyttöinen ajoneuvotrukki moneen käyttöön Yksi- tai kolmipyörävetoisenaNostokorkeus 2800–4050 mmNostokapasiteetti 2000–2500 kgPeräylitys 1080 mm

Diesel-, nestekaasu- ja sähkökäyttöinen Kapasiteetti 3000–12000 kg Hydrostaattinen voimansiirto Erittäin ergonominen kuljettajan työtila Minivivut hydrauliikan hallintaan Vakaat ja lujat mastot