2001-3500kg

Alavalikko

Hae uutta trukkia helposti

Hakuvalikosta löytyvät perinteikäs pitkään tavaraan erikoistunut Hubtex, kustannustehokas Utilev sekä Terberg Kinglifter -ajoneuvotrukit ja Terberg-vetotraktorit. Jos et ole varma, mitä tarvitset, ole yhteydessä! Konsultoimme mielellämme, jotta löydämme varmasti tarpeitasi vastaavan laitteen.

Hae uutta trukkia helposti

Hakuvalikosta löytyvät perinteikäs pitkään tavaraan erikoistunut Hubtex, kustannustehokas Utilev sekä Terberg Kinglifter -ajoneuvotrukit ja Terberg-vetotraktorit. Jos et ole varma, mitä tarvitset, ole yhteydessä! Konsultoimme mielellämme, jotta löydämme varmasti tarpeitasi vastaavan laitteen.
Haetaan: 2001-3500kg
Hae kaikista

Diesel/nestekaasukäyttöinen vastapainotrukkiKapasiteetti 2000, 2500, 3000 ja 3500 kg Nostokorkeus: 4,8 m (3-jatkeinen vapaanostomasto) Moottorit: Yanmar (diesel) ja Nissan (kaasu) Haarukoiden asetinlaite (levitys-, kavennus- ja sivusiirtotoiminto) Ohjaamo lämmityslaitteella Työvalot edessä ja takana

Vetotraktori ja junaveturi samassa koneessaDieselkäyttöinen, 6×4 Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) jopa 2000 tonnia Raideleveyksille välillä 1000–1668 mm Pieni kääntösäde (6770 mm) Rakennettu luotettavista ja yleisesti käytössä olevista komponenteista

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori4×2-vetotraktorit trailereiden ja konttien siirtoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 200 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Kevyempi ja edullisempi vaihtoehto nelivetomallille

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 130 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 35 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori jalallisille konteille4×2-vetotraktorit trailereiden ja konttien siirtoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 200 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Kevyempi ja edullisempi vaihtoehto nelivetomallille

Dieselkäyttöinen nelivetoinen vetotraktoriRaskaaseen RoRo-ajoon ja teollisuuskäyttöön, 4×4 Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 375 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 45 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

Dieselkäyttöinen 4×4-vetoinen vetotraktoriRoRo- ja terminaaliajoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 210 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

Dieselkäyttöinen ajoneuvotrukki moneen käyttöön Yksi- tai kolmipyörävetoisenaNostokorkeus 2800–4050 mmNostokapasiteetti 2000–2500 kgPeräylitys 1080 mm

MU-OP sarja on yhden miehen operoima sähkökäyttöinen monitietrukki joka on suunniteltu pitkien tavaroiden, kuten teräsprofiilien keräilyyn kapeissa käytävissä. Suunniteltu max. 6m pitkien kappaleiden käsittelyyn / Nostokapasiteetti 1000 – 2500kg / Mastovaihtoehtoja aina 7m asti. 

Diesel-, nestekaasu- ja sähkökäyttöinen Kapasiteetti 3000–12000 kg Hydrostaattinen voimansiirto Erittäin ergonominen kuljettajan työtila Minivivut hydrauliikan hallintaan Vakaat ja lujat mastot

Sähkökäyttöinen Perässä käveltävä / istuen / seistenajettava Kapasiteetti 2000-10000 kg   saatavissa seisten ja istuen ajettavana Kompakti rakenne  

Sähkökäyttöinen monitietrukkiKapasiteetti 1500–20000 kg Ulko- ja sisäkäyttöön Eri rengasvaihtoehtoja Nivelöity runko takaa parhaan mahdollisen pidon Runsaasti varusteluvaihtoehtoja