yli 9000kg

Alavalikko

Hae uutta trukkia helposti

Hakuvalikosta löytyvät perinteikäs pitkään tavaraan erikoistunut Hubtex, kustannustehokas Utilev sekä Terberg Kinglifter -ajoneuvotrukit ja Terberg-vetotraktorit. Jos et ole varma, mitä tarvitset, ole yhteydessä! Konsultoimme mielellämme, jotta löydämme varmasti tarpeitasi vastaavan laitteen.

Hae uutta trukkia helposti

Hakuvalikosta löytyvät perinteikäs pitkään tavaraan erikoistunut Hubtex, kustannustehokas Utilev sekä Terberg Kinglifter -ajoneuvotrukit ja Terberg-vetotraktorit. Jos et ole varma, mitä tarvitset, ole yhteydessä! Konsultoimme mielellämme, jotta löydämme varmasti tarpeitasi vastaavan laitteen.
Haetaan: yli 9000kg
Hae kaikista

Vetotraktori ja junaveturi samassa koneessaDieselkäyttöinen, 6×4 Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) jopa 2000 tonnia Raideleveyksille välillä 1000–1668 mm Pieni kääntösäde (6770 mm) Rakennettu luotettavista ja yleisesti käytössä olevista komponenteista

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori4×2-vetotraktorit trailereiden ja konttien siirtoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 200 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Kevyempi ja edullisempi vaihtoehto nelivetomallille

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 130 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 35 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori jalallisille konteille4×2-vetotraktorit trailereiden ja konttien siirtoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 200 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Kevyempi ja edullisempi vaihtoehto nelivetomallille

Dieselkäyttöinen nelivetoinen vetotraktoriRaskaaseen RoRo-ajoon ja teollisuuskäyttöön, 4×4 Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 375 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 45 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

Dieselkäyttöinen 4×4-vetoinen vetotraktoriRoRo- ja terminaaliajoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 210 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

SFB on sähkökäyttöinen monitieajolla varusteltu tasokuljetin joka on suunniteltu mm. metallilevyjen, käämien, moottorien osien sekä valuraudan kuljettamiseen sisätiloissa tai tehdasalueella. Modulaarisen suunnittelun ansiosta laite voidaan räätälöidä erilaisten tarpeiden mukaiseksi. Kapasiteetti 63 000 kg asti Voidaan käyttää sisätiloissa / ulkona Ohjaamolla tai kauko-ohjauksella 80V järjestelmä AC-vaihtovirtamoottori Vankka rakenteinen Monitieajo-ominaisuus Valittavissa suuri määrä optiota mm. kuljetustason nosto

Genkinger on erikoistunut paperirullien ja kelojen siirtoon soveltuvien vaunujen suunnitteluun ja valmistamiseen.Kapasiteetti 500 – 30 000 kg Sähkökäyttöinen Kolme eri ajomoduulivaihtoehtoa (seisten ajettava, istuen ajettava tai perässä käveltävä) Vahvarakenteinen Saatavilla myös ”pinontatrukkina” – useita mastovaihtoehtoja ja kääntölaitteita Laite räätälöidään tarpeiden mukaan  

Genkinger lavansiirtovaunut ja tukipyörätrukit on suunniteltu raskaiden taakkojen kuljettamiseen sisätiloissa. Kapasiteetti 1000 – 20 000 kg SähkökäyttöinenKolme eri ajomoduulivaihtoehtoa (seisten ajettava, istuen ajettava tai perässä käveltävä)VahvarakenteinenLaite räätälöidään tarpeiden mukaan

Diesel-, nestekaasu- ja sähkökäyttöinen Kapasiteetti 3000–12000 kg Hydrostaattinen voimansiirto Erittäin ergonominen kuljettajan työtila Minivivut hydrauliikan hallintaan Vakaat ja lujat mastot

KT on sähkökäyttöinen mallisto joka on suunniteltu kaapelikelojen kuljetusta varten. Kapasiteetti 12 000 – 30 000kg Ohjaamolla tai kauko-ohjauksella AC-vaihtovirtamoottorit  

Sähkökäyttöinen Perässä käveltävä / istuen / seistenajettava Kapasiteetti 2000-10000 kg   saatavissa seisten ja istuen ajettavana Kompakti rakenne