yli 9000kg
Alavalikko
Näytetään tulokset 1–12 / 17
Vetotraktori ja junaveturi samassa koneessaDieselkäyttöinen, 6×4 Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) jopa 2000 tonnia Raideleveyksille välillä 1000–1668 mm Pieni kääntösäde (6770 mm) Rakennettu luotettavista ja yleisesti käytössä olevista komponenteista
Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori4×2-vetotraktorit trailereiden ja konttien siirtoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 200 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Kevyempi ja edullisempi vaihtoehto nelivetomallille
Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 130 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 35 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja
Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori jalallisille konteille4×2-vetotraktorit trailereiden ja konttien siirtoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 200 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Kevyempi ja edullisempi vaihtoehto nelivetomallille
Dieselkäyttöinen nelivetoinen vetotraktoriRaskaaseen RoRo-ajoon ja teollisuuskäyttöön, 4×4 Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 375 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 45 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja
Dieselkäyttöinen 4×4-vetoinen vetotraktoriRoRo- ja terminaaliajoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 210 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja
SFB on sähkökäyttöinen monitieajolla varusteltu tasokuljetin joka on suunniteltu mm. metallilevyjen, käämien, moottorien osien sekä valuraudan kuljettamiseen sisätiloissa tai tehdasalueella. Modulaarisen suunnittelun ansiosta laite voidaan räätälöidä erilaisten tarpeiden mukaiseksi. Kapasiteetti 63 000 kg asti Voidaan käyttää sisätiloissa / ulkona Ohjaamolla tai kauko-ohjauksella 80V järjestelmä AC-vaihtovirtamoottori Vankka rakenteinen Monitieajo-ominaisuus Valittavissa suuri määrä optiota mm. kuljetustason nosto
Genkinger on erikoistunut paperirullien ja kelojen siirtoon soveltuvien vaunujen suunnitteluun ja valmistamiseen.Kapasiteetti 500 – 30 000 kg Sähkökäyttöinen Kolme eri ajomoduulivaihtoehtoa (seisten ajettava, istuen ajettava tai perässä käveltävä) Vahvarakenteinen Saatavilla myös ”pinontatrukkina” – useita mastovaihtoehtoja ja kääntölaitteita Laite räätälöidään tarpeiden mukaan
Genkinger lavansiirtovaunut ja tukipyörätrukit on suunniteltu raskaiden taakkojen kuljettamiseen sisätiloissa. Kapasiteetti 1000 – 20 000 kg SähkökäyttöinenKolme eri ajomoduulivaihtoehtoa (seisten ajettava, istuen ajettava tai perässä käveltävä)VahvarakenteinenLaite räätälöidään tarpeiden mukaan
Diesel-, nestekaasu- ja sähkökäyttöinen Kapasiteetti 3000–12000 kg Hydrostaattinen voimansiirto Erittäin ergonominen kuljettajan työtila Minivivut hydrauliikan hallintaan Vakaat ja lujat mastot
KT on sähkökäyttöinen mallisto joka on suunniteltu kaapelikelojen kuljetusta varten. Kapasiteetti 12 000 – 30 000kg Ohjaamolla tai kauko-ohjauksella AC-vaihtovirtamoottorit
Sähkökäyttöinen Perässä käveltävä / istuen / seistenajettava Kapasiteetti 2000-10000 kg saatavissa seisten ja istuen ajettavana Kompakti rakenne